"We want to be with you as you begin your journey in turning your wedding dreams into reality.
Here are some ideas that could be incorporated in to your special day to make it as unique as possible".

Friday, February 13, 2009

Roses Hair Comb

Kalau ade anak perempuan ni...mesti dah macam pokok krismas...ct suke sangat accessory untuk budak pompuan...nak buat pape mesti nak buat untuk depa dulu...

Price - RM1.50
Size - 2.5"

2 comments:

zai said...

Cantik cantik,tapi anak pempuan saya tak gemar dimekap ngan accessory ni,kejap je lekat pastu hilang...tension tension.

Jemari Kreatif to zai said...

tu la k.zai...ade anak pompuan yg suke..ade yg tak suke langsung...mcm adik saye...susah betul sy nak soh dia bergaye ala2 feminin..dari kecik sampai la ni dah 20 tahun dah pon..masih gagal difemininkan...